Bestelhulp
Op deze pagina kan je vaak gestelde vragen terugvinden in verband met het bestellen op firediscounter.be, garantie en het retourneren van producten. Zoek je hulp met betreking tot welke producten je juist dient aan te kopen? Bekijk dan ons uitgebreid adviescenter!
Hulp nodig? Wij zijn er voor je.
Mail ons op [email protected]. Dit is de snelste en meest eenvoudige methode om ons te contacteren. Je mail wordt binnen de 24 uur beantwoord.
Vul ons contactformulier in en wij beantwoorden je binnen de 24 uur.
Bel ons op 03/808 71 41. Spreek je boodschap in na de biep en wij bellen je snel terug.
Bestelling en levering
- Hoe vind ik snel een artikel?
- Hoe bestel ik op firediscounter.be?
- Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen annuleren?
- Kan ik een bestelling annuleren?
- Wanneer word ik terugbetaald na annuleren?
- Ondanks de annulering heb ik de bestelling toch ontvangen.
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
- Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen.
- Hoelang is mijn bestelling onderweg?
- Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, al is die wel verzonden.
- Is leveren gratis?
- Wie bezorgt mijn bestelling?
- Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?
- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben en mijn bestelling niet in ontvangst kan nemen?
- Kan ik mijn bestelling laten leveren op een postbusadres?
- Kan ik mijn bestellinf afhalen in een afhaalpunt (Kiala)?
- Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?
- Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
- Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
- Wat is een Track & Trace code?
- Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code.
- Mijn bestelling is beschadigd bij levering. Wat nu?
Ruilen en retourneren
- Kan ik alle artikelen ruilen of retourneren?
- Binnen welke periode na aankoop kan ik ruilen of retourneren?
- Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?
- Hoe lang duurt het voordat de retour verwerkt is?
- Ik heb na de retourzending geen bevestiging van ontvangst gekregen.
- Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
- Waar kan ik mijn artikel(en) voor retour afgeven?
- Kan ik een ophaalafspraak wijzigen?
- Wat zijn de retourvoorwaarden van firediscounter.be?
- Nemen jullie mijn oude brandblussers mee?
- Ik wil een artikel omruilen.
- Hoe snel ontvang ik een nieuw artikel?
- Moet ik extra betalen bij ruilen?
Veilig betalen
- Is betalen op firediscounter.be 100% veilig?
- Welke betaalmethoden aanvaardt firediscounter.be?
- Kan ik eerst mijn bestelling ontvangen en achteraf betalen?
- Krijg ik een factuur?
- Kan ik mijn factuur met overschrijving betalen?
- Kan mijn factuur aangepast of gewijzigd worden?
- Krijg ik mijn geld terug na annulatie of bij een retourzending?
- Ik heb teveel betaald! Wat nu?