Veilig betalen
Is betalen op Firediscounter.be 100% veilig?
Ja. Alle vereiste beveiligingstechnieken én meer zijn toegepast op ons online betalingssysteem, dat via het veelgebruikte Europese Multisafepay-platform verloopt. De 3D Secure technologie is ontwikkeld door Visa en wordt aangeboden onder de merknaam Verified by Visa. Onder het label MasterCard SecureCode biedt ook MasterCard deze standaard aan. Met 3D Secure en SecureCode wordt bij het plaatsen van je bestelling een extra veiligheidscontrole ingebouwd via uw Digipass. Zo word je beschermd tegen misbruik van uw kredietkaartnummer omdat je vóór de betaling eerst je identiteit bevestigt.
Welke betaalmethoden aanvaardt firediscounter.be?
- Bankoverschrijving
- Bancontact
- Creditcard (MasterCard, Visa)
Kan ik eerst mijn bestelling ontvangen en achteraf betalen?
Neen, standaard is dit niet mogelijk.
Als je een grote aankoop plant en betalingen op factuur de enige mogelijkheid zijn, contacteer dan onze klantendienst om de betaalopties te overlopen.
Krijg ik een factuur?
Ja. Je krijgt je factuur automatisch toegemaild na de ontvangst van jouw betaling. Als je online betaalt, krijg je hem dus meteen toegestuurd. Bij een betaling per overschrijving krijg je de definitieve factuur gemaild zodra we jouw betaling ontvangen en verwerkt hebben.
Je kan facturen ook in je account terugvinden. Toch een factuur verloren? Contacteer dan onze klantendienst en we helpen je graag verder!
Kan ik mijn factuur met overschrijving betalen?
Ja. Let wel op: we versturen pas je bestelling als we het totale bedrag van je bestelling ontvangen hebben.
Kan mijn factuur aangepast of gewijzigd worden?
Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we wijzigingen aan je bestelling en factuur nog doorvoeren. Zodra je bestelling is verzonden, kunnen we de gegevens op je factuur niet meer aanpassen.
Krijg ik mijn geld terug na annulatie of bij een retourzending?
We betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. We sturen dan een mail ter bevestiging. Dat is meestal binnen maximaal tien werkdagen nadat je geretourneerd hebt. Als je al betaald hebt, betalen we je terug:
- Bancontact: binnen vijf werkdagen.
- Bankoverschrijving: binnen vijf werkdagen.
- Creditcard (Mastercard, Visa): binnen vijf werkdagen. A
Ik heb teveel betaald! Wat nu?
Contacteer onze klantendienst als je een verkeerd bedrag hebt overgeschreven. Te veel betaalde bedragen storten we graag terug. Binnen twee weken staat het te veel betaalde geld terug op je rekening.
Terug naar onze bestelhulp